نمایندگی 2610 بیمه ملت
نمایندگی 2610 بیمه ملت (2125 سابق) تلفنهای تماس با ما: 66496480 66496481- 09126459812
نمایندگی 2610 بیمه ملت 1

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمایندگی 2610 بیمه ملت و آدرس mellat2610.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 15601
تعداد مطالب : 96
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Make your flash banner free online تماس با ما Create your flash banner free online

Checkpagerank.net

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

free counters Create your flash banner online in 5 step

برای صدور بیمه نامه شخص ثالث چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟
- چنانچه از تاریخ اعتبار بیمه نامه نگذشته باشد بیمه گذار میبایست به همراه مدارک ذیل به نزدیکترین دفتر نمایندگی صدور به محل خود مراجعه نماید:
1- اصل کارت ماشین
2- اصل بیمه نامه سال گذشته
- چنانچه از تاریخ اعتبار بیمه نامه گذشته باشد بیمه گذار میبایست علاوه بر مدارک فوق اتومبیل مورد بیمه را جهت گرفتن عکس به نمایندگی نشان دهد.


+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 23:50 توسط رهی ماهر |

 

برای تشکیل پرونده مالی(از محل بیمه شخص ثالث) چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟
برای تشکیل پرونده خسارت مالی از محل بیمه نامه ثالث
- چنانچه خسارت زیر 15 میلیون ریال( معادل 1 میلیون و 500 هزار تومان) و بدون کروکی حادثه باشد:
1- اصل و کپی گواهی نامه مقصر و زیاندیده
2- اصل و کپی بیمه نامه معتبر مقصر و زیاندیده
3- اصل و کپی کارت ماشین مقصر و زیاندیده
* حضور هر دو طرف حادثه الزامی است.
- چنانچه خسارت زیر 15میلیون ریال (معادل 1 میلیون و 500 هزار تومان) و با کروکی حادثه باشد:
1- اصل گواهی نامه زیاندیده و کپی گواهی نامه مقصر
2- اصل بیمه نامه زیاندیده و کپی بیمه نامه مقصر
3- اصل کارت ماشین زیاندیده و کپی کارت ماشین مقصر
4- یک برگ کوپن بیمه نامه مقصر
5- اصل و یا کپی برابر اصل گزارش پلیس (کروکی نیروی انتظامی)
- چنانچه خسارت بالای 15میلیون ریال (معادل 1 میلیون و 500 هزار تومان) باشد:
1- اصل و کپی گواهی نامه مقصر و زیاندیده
2- اصل و کپی بیمه نامه معتبر مقصر و زیاندیده
3- اصل و کپی کارت ماشین مقصر و زیاندیده
4- اصل و یا کپی برابر اصل گزارش پلیس (کروکی نیروی انتظامی)
* حضور هر دو طرف حادثه الزامی است.
 
 
 


+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 23:48 توسط رهی ماهر |

برای تشکیل پرونده خسارت جانی چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟
برای تشکیل پرونده خسارت جانی و گرفتن اصالت بیمه نامه , راننده مقصر به همراه مدارک ذیل میبایست به مرکز پرداخت خسارت جانی مربوط به استان خود مراجعه نماید:
1- اصل و کپی شناسنامه مقصر و زیاندیده
2- اصل و کپی کارت ملی مقصر و زیاندیده
3- اصل و کپی گواهینامه مقصر و زیاندیده
4- اصل و کپی کارت ماشین مقصر و زیاندیده
5- اصل و کپی بیمه نامه مقصر
* پس از اخذ رای دادگاه
6- اصل و کپی رای دادگاه
7- اصل و کپی رای پزشکی قانونی
8- اصل و کپی گزارش نیروی انتظامی
9- اصل و کپی برگه های بازجویی دادگستری
10- اصل و یا کپی برابر اصل کروکی پلیس راهنمایی و رانندگی




+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:6 توسط رهی ماهر |

درصورت معامله خودرو , چنانچه تغییر نام سند بصورت وکالتی صورت پذیرفته باشد , پرداخت خسارت چگونه خواهد بود؟
بیمه نامه میبایست به نام صاحب سند باشد و هر گونه پرداخت خسارت نیز به شخص صاحب سند صورت خواهد گرفت. لذا تغییر نام وکالتی نزد شرکت بیمه فاقد اعتبار بوده و پرداخت خسارت به افرادی غیر از صاحب سند صورت نمیگیرد.


+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:6 توسط رهی ماهر |

حواله های صادر شده پس از چه مدت زمانی قابل وصول می باشند؟
تاریخ وصول حواله 48 ساعت کاری پس از تاریخ دریافت آن از مرکز پرداخت خسارت میباشد. این زمان بدون احتساب پنجشنبه و جمعه میباشد.



+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:5 توسط رهی ماهر |

 

قیمت بیمه شخص ثالث اتومبیل و موتورسیکلت در سال 1390

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 6 بهمن 1386برچسب:,ساعت 19:16 توسط رهی ماهر |

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد



نمایندگی 2610 بیمه ملت