چرا در مواردی با وجود فاکتور معتبر از نمایندگی های مجاز خسارت تعیین شده توسط مرکز خسارت کمتر تخمین زده می شود است؟ |
در مواردی نمایندگی های مجاز نیز در فاکتورها دست برده و قطعات را با کد فنی های متفاوت (مثلاً به صورت آزاد) به مشتری و بیمه تحمیل می کند در ضمن اجرت سلیقه ای ست و در اکثر موارد اختلاف در اجرت وجود دارد. |
|
|
|
|
+ نوشته شده در دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 16:32 توسط رهی ماهر
|
چرا با وجود ارسال عکس از طریق سایت توسط مرکز پرداخت خسارت,مجددا" نیاز به بازدید و کارشناسی کارشناسان ستاد می باشد و در مواردی نیز منجر به کاهش مبلغ ارزیابی شده می گردد؟ |
عدم آموزش صحیح کارشناس مرکز پرداخت خسارت و همچنین در مواقعی زیربندی و مواردی از خودرو آسیب می بیند که در عکس رویت نمی گردد و حضوراً به رؤیت کارشناس رسیده است در بعضی موارد نیز مشتری موارد مربوط به تصادفات قبل را نیز به تصادف مورد کارشناسی مربوط می داند. |
|
+ نوشته شده در دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 16:31 توسط رهی ماهر
|
خسارت سیار تا چندروز بعد از تصادف اتومبیل را بازدید می کند؟ |
همان روز تصادف یا حداکثر یک روز بعد |
|
+ نوشته شده در دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 16:30 توسط رهی ماهر
|
نحوه پرداخت حواله از طرف بانک چگونه است؟ |
پته : به صورت ساتنا 48 ساعت بعد از تأیید توسط ستاد در تمامی شعب بانک صادارت که سیستم سپهر دارند قابل وصول است .
در سیستم جدید : شماره حساب از مشتری اخذ و بعد از 48 ساعت به حساب مشتری واریز می گردد . (شماره حساب میبایست مربوط به صاحب سند باشد.) |
|
+ نوشته شده در دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 16:27 توسط رهی ماهر
|
جهت دریافت حواله از مراکز پرداخت خسارت اتومبیل چه مدارکی مورد نیاز است؟ |
کارت ملی صاحب سند اتومبیل
اصل سند سبز (برگ مالکیت)
شماره حساب از یکی از بانک های ملی - ملت - صادرات, به نام صاحب سند اتومبیل |
|
|
|
+ نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 20:12 توسط رهی ماهر
|
در خسارت های بالای 15000،000 ریال برای تشکیل پرونده اگر ماشین مقصر حضور نداشته باشد زیاندیده می تواند خسارت خود را دریافت کند؟ |
اگر گواهی نیروی انتظامی(کروکی) موجود باشد: می توانند به مرکز پرداخت خسارت مراجعه نمایند درصورت تایید کارشناسان مرکز امکان پرداخت وجود دارد.
درصورتی که گواهی نیروی انتظامی(کروکی) نداشته باشند ؛ پرداخت غیر ممکن است. |
|
+ نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 20:11 توسط رهی ماهر
|
چنانچه با مرکز پیام در خصوص پیدان شدن مدارک بیمه نامه و سایر مدارک اتومبیل بیمه گذار بیمه ملت ،تماس گرفته شود چگونه باید راهنمایی کنیم؟
مدارک شامل: بیمه نامه- گواهی نامه- کارت سوخت- کارت ماشین |
همانطور که در ظهر تمامی اسناد و مدارک چاپ شده است یابنده میبایستی مدارک را به پست تحویل دهد.
بیمه گذاری که بیمه نامه خود را گم کرده باشد می تواند از نمایندگی های صدور گواهی مفقودی دریافت نماید. |
|
|
|
+ نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 20:9 توسط رهی ماهر
|
در بیمه نامه های بدنه اقساطی که، یکی از قسط هایشان را دیر پرداخت کرده اند شرایط دریافت خسارت چگونه است؟
در سال 1389 به بعد چنانچه حتی یک روز از تاریخ سررسید پرداخت قسط گذشته باشد امکان پرداخت خسارت وجود ندارد. |
+ نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 20:8 توسط رهی ماهر
|
اگر در بیمه نامه بدنه ماشین ایسوزو یخچال دار , باربری قید شده باشد . درصورت بروز حادثه میتواند خسارت دریافت نماید؟
در زمان صدور بیمه نامه بدنه به دلیل تفاوت حق بیمه کاربری های مختلف, باید کاربری وسیله نقلیه بطور دقیق مشخص شود. از جمله (یخچال دار بودن- کمپرسور- حمل زباله - اتاق بار و ...) و یا در مورد وسایل نقلیه سواری, کاربری آژانس - تاکسی - شخصی باید تعیین گردد.
در صورت وجود مغایرت در بیمه نامه و وضعیت وسیله نقلیه در زمان بروز حادثه درصدی به عنوان قاعده نسبی حق بیمه کسر خواهد شد. این درصد بسته به حق بیمه پرداختی از 10% تا 25% متغییر میباشد. |
+ نوشته شده در یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 20:4 توسط رهی ماهر
|
برای تشکیل پرونده خسارت جانی چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟ |
برای تشکیل پرونده خسارت جانی و گرفتن اصالت بیمه نامه , راننده مقصر به همراه مدارک ذیل میبایست به مرکز پرداخت خسارت جانی مربوط به استان خود مراجعه نماید:
1- اصل و کپی شناسنامه مقصر و زیاندیده
2- اصل و کپی کارت ملی مقصر و زیاندیده
3- اصل و کپی گواهینامه مقصر و زیاندیده
4- اصل و کپی کارت ماشین مقصر و زیاندیده
5- اصل و کپی بیمه نامه مقصر
* پس از اخذ رای دادگاه
6- اصل و کپی رای دادگاه
7- اصل و کپی رای پزشکی قانونی
8- اصل و کپی گزارش نیروی انتظامی
9- اصل و کپی برگه های بازجویی دادگستری
10- اصل و یا کپی برابر اصل کروکی پلیس راهنمایی و رانندگی
|
|
+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 10:6 توسط رهی ماهر
|
درصورت معامله خودرو , چنانچه تغییر نام سند بصورت وکالتی صورت پذیرفته باشد , پرداخت خسارت چگونه خواهد بود؟ |
بیمه نامه میبایست به نام صاحب سند باشد و هر گونه پرداخت خسارت نیز به شخص صاحب سند صورت خواهد گرفت. لذا تغییر نام وکالتی نزد شرکت بیمه فاقد اعتبار بوده و پرداخت خسارت به افرادی غیر از صاحب سند صورت نمیگیرد. |
|
+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 10:6 توسط رهی ماهر
|
حواله های صادر شده پس از چه مدت زمانی قابل وصول می باشند؟ |
تاریخ وصول حواله 48 ساعت کاری پس از تاریخ دریافت آن از مرکز پرداخت خسارت میباشد. این زمان بدون احتساب پنجشنبه و جمعه میباشد. |
|
+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:
,ساعت 10:5 توسط رهی ماهر
|